Obchodní podmínky
1. VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
- 1.1 Prodávajícím je Iveta Janebová, Radniční 102, 517 54 Vamberk, ČR , která je zapsána v Obchodním registru MěÚ Vamberk(obecní živnostenský úřad), IČ: 11079428, DIČ: CZ6558071432, tel. +420 494 541 134, e-mail: info@kvetinyanna.cz (dále jen prodávající).
- 1.2 Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.
- 1.3 Kupujícím je i každá fyzická či právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající opatřil zboží, který nemá zařazen v nabídce, s úmyslem koupě tohoto zboží.
- 1.4 Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
- 1.5 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.
2. OBJEDNÁVÁNÍ
- 2.1 Zboží může kupující objednávat následovně:
a) prostřednictvím nákupního košíku na web-stránkách prodávajícího,
b) prostřednictvím objednávkového formuláře na web-stránkách prodávajícího
- 2.2 Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu.
- 2.3 Odeslanou objednávku potvrdí prodávající do 24 hodin emailem a zároveň oznámí kupujícímu dostupnost a termín dodání zboží. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné!
- 2.4 Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně dle objednávky.
- 2.5 Zrušení objednávky je ze strany kupujícího možné do 24 hodin od objednání zboží bez udání důvodu. Kupující může objednávku zrušit telefonicky nebo e-mailem. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky e-mailem nebo telefonicky. V případě, že již byla částka za objednané zboží uhrazena, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího, nebo je doručí jiným způsobem, který si spolu dohodnou.
- 2.6 Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané zboží. V takovém případě kupujícímu ihned vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní zboží, nebo jiné řešení, pokud s tím kupující souhlasí. Prodávající má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, …).
3. CENY
- 3.1 Prodávající je plátcem DPH.
- 3.2 K základní ceně objednávky je připočítána cena za dopravu zboží podle toho, jaký způsob doručení si kupující vybere. Cena je odvozena od celkové hmotnosti objednaného zboží a aktuální sazba je viditelná přímo v objednávce (při každém způsobu dopravy). Balné je zahrnuto v ceně dopravy.
4. PLATBY
- 4.1 Platit za zboží může kupující na dobírku nebo převodem na účet prodávajícího na základě proforma (zálohové) faktury. Na základě odeslané objednávky vystaví prodávající proforma (zálohovou) fakturu, kterou zašle spolu s potvrzením objednávky e-mailem. Tuto platbu může kupující uskutečnit následovně:
a)bankovním převodem (úhradou) předem na ČÚ: 3946311399/0800
- 4.2 Platba je možná pouze v CZK.
- 4.3 Daňový doklad (fakturu) posílá prodávající kupujícímu spolu se zbožím.
5. DODACÍ PODMÍNKY
- 5.1 Dodací lhůta na zboží v nabídce prodávajícího je ve většině případů do 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je 14 dní nebo po dohodě s kupujícím může být prodloužena. O dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky telefonicky nebo emailem. Pokud kupujícímu nevyhovuje oznámena prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku v souladu s bodem 2.5 těchto Obchodních podmínek.
- 5.3 Zboží bude vyexpedováno okamžitě po potvrzení objednávky a po splnění všech podmínek pro vyskladnění.
6. DORUČENÍ ZBOŽÍ
- 6.1 Prodávající zajišťuje dopravu zboží způsobem, který si kupující vybere z nabízených možností v objednávce:
a) Českou poštou
b) DPD
c) Uloženkou
d) Osobním odběrem
- 6.2 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.
- 6.3 Zboží je přiměřeně zabaleno a zabezpečeno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.
- 6.4 Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad), dodací list. Prodávající také dodá spolu se zbožím návod k obsluze a záruční list pokud to vyžaduje povaha zboží.
- 6.5 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.
- 6.6 Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu po zaplacení všech škod přepravcem.
- 6.7 V případě většího zájmu se může stát, že je nedostatek zboží a tak Vámi objednané zboží Vám můžeme dodat v několika balících, přičemž poštovné a balné platíte jako za jeden balík.
7. ODSTOUPENÍ OD VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
- 7.1 Kupující je v souladu se zákonem oprávněn bez udání důvodu odstoupit od vybavené objednávky (dle zákona „od kupní smlouvy“, pokud již kupující převzal zboží) do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.
- 7.2 Zboží na vrácení musí být:,
a) nepoškozené,
b) kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, …),
c) včetně přiloženého dokladu o koupi.
- 7.3 Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží podle bodu 7.1 těchto Obchodních podmínek, je povinen:
a) kontaktovat prodávajícího s žádostí o odstoupení od vybavené objednávky buď emailem nebo písemně (v listinné podobě), uvést číslo objednávky (variabilní symbol), datum nákupu a číslo svého účtu pro vrácení peněz nebo může využít při vrácení zboží Formulář pro odstoupení od smlouvy dostupný na www.eagle-wear.cz, který vytiskne a zašle vyplněný spolu s vráceným zbožím.
b) zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího – zboží se doporučuje poslat doporučeně, pojištěné a použít vhodné balení, aby během přepravy nedošlo k popsání, polepení, ani jinému znehodnocení původních obalů a samotného zboží (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy) ,
c) uhradit náklady spojené s vrácením zboží (poštovné, pojištění, …).
- 7.4 Po splnění podmínek podle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek a po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen:
a) převzít zboží zpět,
b) vrátit kupujícímu ve lhůtě nejpozději 14 dnů ode dne odstoupení od vybavené objednávky celou cenu zaplacenou za objednávku zboží bez nákladů na vrácení zboží prodávajícímu.
- 7.5 V případě nesplnění některé z podmínek podle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od vybavené objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
8. ZÁRUKY A REKLAMACE
- 8.1 Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží a Obchodním zákoníkem v ČR a příslušnými ustanoveními Občanského zákonníka a osobitními předpisy.
- 8.2 Záruční doba na veškeré nabízené zboží v internetovém obchodě prodávajícího je 24 měsíců. K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy stačí doklad o zakoupení (přiložená faktura). Předložení dokladu o zakoupení pro účely reklamace postačuje i v případě, že byl vydán záruční list, ale zákazník ho ztratil.
- 8.3 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.
- 8.4 Reklamované zboží je kupující povinen doručit i s kopií faktury. Kupující je povinen spolu se zbožím zaslat i popis vady.
- 8.5 POSTUP REKLAMACE:
8.5.1. Co nejdříve prodávajícího informovat emailem nebo telefonicky o vadě výrobku.
8.5.2. Poslat produkt zpět na adresu firmy prodávajícího
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- 9.1 Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem v rámci objednávky zboží či zákaznické registrace prostřednictvím internetového obchodu květiny-anna jsou shromažďovány , zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. . 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů. K poskytování osobních údajů dochází při odeslání objednávky nebo registraci zákaznického účtu v rámci internetové prodejny květiny-anna , a to v rozsahu údajů uváděných ve formuláři objednávky či v registračním formuláře.
- 9.2 Odesláním objednávky , resp. uzavřením kupní smlouvy , dává zákazník v souladu se zák . č. . 122/2013 Sb. souhlas prodávajícímu se zpracováním , shromažďováním a uchováváním jeho osobních údajů pro účely uzavření kupní smlouvy, vyřízení objednávek a související komunikace se zákazníkem , ale i po úspěšném vyřízení objednávky pro účely plnění ze smlouvy a vedení příslušné evidence (např. při vyřizování reklamací , vedení účetnictví a pod . ) , a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním . Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu : jméno, příjmení , adresa, telefon, e – mail . Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající neposkytuje , nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě , s výjimkou společností zajišťujících přepravu zboží , kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu potřebném pro účely doručení zboží.
- 9.3 Provedením registrace zákaznického účtu přes internetový obchod květiny-anna , zákazník souhlasí s tím, aby v souladu se zákonem č. . 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů prodávající , případně třetí osoba , jak touto společností určený zprostředkovatel ve smyslu citovaného zákona , zpracovávala , shromažďovala a uchovávala osobní údaje zákazníka poskytnuté zákazníkem při jeho registraci . Zákazník také uskutečněním zákaznické registrace a / nebo zaškrtnutím souhlasu se zasíláním novinek jakoukoli formou při odesílání objednávky , uděluje prodávajícímu souhlas se zpracováním a využíváním těchto jeho osobních údajů pro účely propagační i marketingové a s předáním těchto údajů obchodním partnerům prodávajícího na účely propagace a marketingu, a současně vyslovuje souhlas s tím, aby prodávající a případně třetí osoby , se kterými tato společnost uzavřela příslušná smluvní ujednání , posílali zákazníkovi obchodní sdělení v elektronické podobě , ve smyslu zák . č. 147/2001 Sb . o reklamě a zák . č. . 610/2003 Sb . o elektronické komunikaci. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu : jméno, příjmení, datum narození , adresa, telefon, e – mail , pohlaví.
Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
- 9.4 Prodávající neposkytuje , nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě , s výjimkou : společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu nezbytném pro účely doručení zboží.
Souhlas se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních informací je udělen na dobu neurčitou a lze jej kdykoliv zdarma odvolat výslovným a určitým projevem v písemné formě adresované prodávajícímu , a to poštou , telefonicky nebo elektronicky na e – mail info@kvetinyanna.cz . Odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů dojde zároveň ke zrušení zákaznické registrace .
Zákazník má dle zák . č. . 122/2013 Sb. v souvislosti se zpracováním osobních údajů zejména následující práva :
Zákazník má právo na základě písemné žádosti od prodávajícího požadovat :
a ) potvrzení , zda jsou nebo nejsou osobní údaje o něm zpracovávány ,
b ) ve všeobecně srozumitelné formě informace o zpracování osobních údajů v informačním systému v rozsahu podle § 15 odst. . 1 písm . a ) až e) druhý až šestý bod ; při vydání rozhodnutí podle odstavce 5 je dotyčná osoba oprávněna seznámit se s postupem zpracování a vyhodnocování operací ,
c ) ve všeobecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji , ze kterého získal jeho osobní údaje pro zpracování,
d ) ve všeobecně srozumitelné formě seznam jeho osobních údajů , které jsou předmětem zpracování ,
e ) opravy nebo likvidaci svých nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů , které jsou předmětem zpracování ,
f ) likvidaci jeho osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil ; pokud jsou předmětem zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje , může požádat o jejich vrácení ,
g ) likvidaci jeho osobních údajů , které jsou předmětem zpracování , pokud došlo k porušení zákona ,
h ) blokování jeho osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti , pokud provozovatel zpracovává osobní údaje na základě souhlasu dotčené osoby .
Zákazník má právo u prodávajícího na základě písemné žádosti namítat vůči :
a ) zpracování jeho osobních údajů , o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu, a požadovat jejich likvidaci ,
b ) využívání osobních údajů uvedených v § 10 odst. . 3 písm . d ) pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo
c ) poskytování osobních údajů uvedených v § 10 odst. . 3 písm . d ) pro účely přímého marketingu.
10. ZÁVĚREČNÉ INFORMACE
- 10.1 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- 10.2 Veškeré informace uvedené jako popis zboží nebo rozšířený popis zboží, jsou informace převzaty od výrobce nebo dovozce zboží do Evropské unie. Tyto informace se mohou od skutečného popisu zboží lišit. Prodávající nenese žádnou zodpovědnost za případné rozdíly mezi popisem nebo rozšířeným popisem zboží uvedeném na těchto stránkách a skutečností.
V Hradci Králové 14.7.2015